مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰

آباژور در پباده سازی دکورا سیونبه کارگیری از آباژور صرفا در نورپردازی کاربرد ندارد و در واقع از آباژور ها در پباده سازی دکورا سیون نیز امداد گرفته می‌گردد. به همین ادله میباشد که آباژور ها در گونه های و رنگ های متعدد فروغ ال ای دی در بازار جان دار میباشند. برای این که بتوانید مطلوب ترین آباژور را تنظیم کنید در صدر بایستی به سبک چینش منزل و آن نصیب از اتاق که آباژور را برای آن خریداری میکنید اعتنا فرمائید. آباژورها در سبک های متفاوت به فروش می رسند که به همین عامل تفاوت ندارد که منزل و اتاق شما چه سبکی داراست مسلما می‌توانید آیتم مطلوب را پیدا نمایید. بایستی توجه نمایید که در صورتی‌که آباژور قابل قبولی را تعیین نکنید و یا این که آن را در محلی نا مطلوب بگذارید سبب ساز میگردد که دور و اطراف نا مرتب و نا منظم جلوه نماید، البته در صورتیکه آن را در مکان مطلوب قرار دهید میتواند به طور کامل عکس فعالیت کرده و به منزل ادب دهد.
آباژور جدید

گونه های آباژور ها در نوروروشنایی پردازیآباژور ها نیز همانطور که گفته شد گونه های مختلفی دارا هستند که در‌این بخش میخواهیم به آنها بپردازیم.  آباژور های شالوده دار در واقع اندازه ای در میان آباژور های ایستاده و رومیزی دارا هستند و فقط وقتی به کارگیری از آنان توصیه می شود که سقف اتاق و یا این که تالار کوتاه باشد. علت آن نیز این میباشد که قد کوتاه خیس این آباژور ها نسبت به آباژور های ایستاده منجر میگردد تا سقف پاره ای بلند خیس به لحاظ رسد، البته از آباژور های رومیزی بیش تر در دفترها و اما کنار تخت خواب ها به کار گیری می گردد.

  • ۹۹/۰۱/۲۶
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی