مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰


آباژور جدید

٠
برگزیدگان ها/ برای نوروروشنایی اتاق نشیمن توجه متعددی بایستی به خرج اعطا کرد: خیر فقط لامپ های اتاق نشیمن شما بایستی خوب به لحاظ رسد تا تأثیری شایان توجه (حتی‌در هنگام خاموشی) ساخت نماید، بلکه همینطور نیاز به ترکیبی به اشکال گوناگون لامپ دارید تا در بین اکنون و هوا با کاربردی بودن تعادل تولید نمائید.

در اینجا به شما توضیح می‌دهیم که چه‌طور نورپردازی اتاق نشیمن خویش را به صحت انجام دهید.

جذابیت معماری ساخت نمائید

مخفی کردن باریکه نوروفروغ در تحت دیوار تصنعی و مصنوعی نوعی نرده براق در‌این اتاق نشیمن ساخت نموده است. این اثر، نوری گرم و زردرنگ را به درون اتاقی می‌آورد که عمدتاً با وسایلی به رنگ های سرد لبریز شده‌است. علاوه بر این، از آنجایی که نوروفروغ به سمت زیر هدایت شده‌است، حس راحتی و خوشامدگویی در اتاق به وجود آورده میباشد (در حالی که متمرکز نمودن فروغ و روشنایی به سمت بالا بسته به چگونگی به کارگیری از آن، معمولاً دور و بر را بازتر و بزرگتر نشان میدهد).


واضح کار نکنید

در اتاق نشیمن این اتاق، به سادگی میشد چراغی را روی میز کنسول قرار بخشید... البته لامپ دیواری زاویه دار مثل یک اثر هنری بسیار چشمگیر میباشد و در عین هم اکنون نور و روشنایی را نیز در دو مسیر گوناگون به تحت میدهد. این لامپ با لامپ مطالعه متناسب گردیده و فیض آن اتاقی میباشد که علی رغم سقف بلند، حسی گرم و خوشایند ارائه میدهد.

روی جلب اعتنا تمرکز فرمائید

طرح های اتاق نشیمن بسیار مینیمال نیاز به نورپردازی بسیار خیر دارا هستند تا در شب شم خوشایندی داشته باشند. درین اتاق نشیمن این فرمان به نیکی محقق شده‌است، به گونه ای که لامپ آویز تا طول بسیار تحت روی میز معلق گردیده تا تمرکزی از شم راحتی گوشه و کنار اختصاصی نشستن به وجود آورد. پرده کرکره مستعمل نیز فروغ را به طور در اختیار گرفتن گردیده به باطن اتاق عبور می‌دهد، بدین ترتیب گزینش لامپی با رنگ گرم عاقلانه میباشد.


سقف را مرتفع نمایید

به کارگیری از چراغی که نور و روشنایی را به بالا دهد تا سقف را پر رنگ خیس نشان دهد راهی هوشمندانه برای بلندتر نشان دادن اتاق میباشد. درین اتاق نشیمن، طول لامپ مبنا دار این اثر را حتی به طور بزرگ نمایی گردیده تری نشان می‌دهد. چراغ های معلق اصلی اثری آینه ای دارا هستند، که قالب نوروفروغ را به صورت قابل توجهی قابل انعطاف و منعکس کرده و اثر بدون نور پنهانی تولید مینماید.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی