مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


آباژور جدید

٠
برگزیدگان ها/ برای نوروروشنایی اتاق نشیمن توجه متعددی بایستی به خرج اعطا کرد: خیر فقط لامپ های اتاق نشیمن شما بایستی خوب به لحاظ رسد تا تأثیری شایان توجه (حتی‌در هنگام خاموشی) ساخت نماید، بلکه همینطور نیاز به ترکیبی به اشکال گوناگون لامپ دارید تا در بین اکنون و هوا با کاربردی بودن تعادل تولید نمائید.

در اینجا به شما توضیح می‌دهیم که چه‌طور نورپردازی اتاق نشیمن خویش را به صحت انجام دهید.

جذابیت معماری ساخت نمائید

مخفی کردن باریکه نوروفروغ در تحت دیوار تصنعی و مصنوعی نوعی نرده براق در‌این اتاق نشیمن ساخت نموده است. این اثر، نوری گرم و زردرنگ را به درون اتاقی می‌آورد که عمدتاً با وسایلی به رنگ های سرد لبریز شده‌است. علاوه بر این، از آنجایی که نوروفروغ به سمت زیر هدایت شده‌است، حس راحتی و خوشامدگویی در اتاق به وجود آورده میباشد (در حالی که متمرکز نمودن فروغ و روشنایی به سمت بالا بسته به چگونگی به کارگیری از آن، معمولاً دور و بر را بازتر و بزرگتر نشان میدهد).


واضح کار نکنید

در اتاق نشیمن این اتاق، به سادگی میشد چراغی را روی میز کنسول قرار بخشید... البته لامپ دیواری زاویه دار مثل یک اثر هنری بسیار چشمگیر میباشد و در عین هم اکنون نور و روشنایی را نیز در دو مسیر گوناگون به تحت میدهد. این لامپ با لامپ مطالعه متناسب گردیده و فیض آن اتاقی میباشد که علی رغم سقف بلند، حسی گرم و خوشایند ارائه میدهد.

روی جلب اعتنا تمرکز فرمائید

طرح های اتاق نشیمن بسیار مینیمال نیاز به نورپردازی بسیار خیر دارا هستند تا در شب شم خوشایندی داشته باشند. درین اتاق نشیمن این فرمان به نیکی محقق شده‌است، به گونه ای که لامپ آویز تا طول بسیار تحت روی میز معلق گردیده تا تمرکزی از شم راحتی گوشه و کنار اختصاصی نشستن به وجود آورد. پرده کرکره مستعمل نیز فروغ را به طور در اختیار گرفتن گردیده به باطن اتاق عبور می‌دهد، بدین ترتیب گزینش لامپی با رنگ گرم عاقلانه میباشد.


سقف را مرتفع نمایید

به کارگیری از چراغی که نور و روشنایی را به بالا دهد تا سقف را پر رنگ خیس نشان دهد راهی هوشمندانه برای بلندتر نشان دادن اتاق میباشد. درین اتاق نشیمن، طول لامپ مبنا دار این اثر را حتی به طور بزرگ نمایی گردیده تری نشان می‌دهد. چراغ های معلق اصلی اثری آینه ای دارا هستند، که قالب نوروفروغ را به صورت قابل توجهی قابل انعطاف و منعکس کرده و اثر بدون نور پنهانی تولید مینماید.

 

  • lu str
  • ۰
  • ۰

فرم های هندسیدر حالتی‌که در‌پی منزل ای با سبک امروزی می باشید می‌توانید از فرم ها و طرح های هندسی به کارگیری نمائید. برای کسانی که می‌خواهند از اکسسوار های امروزی در چینش تالار استعمال نمایند، لوستر هایی با طرح های هندسی تعیین قابل قبولی خواهند بود. در به عمل بردن اکسسوار های دکوراتیو می‌توانید با به کارگیری از فریم عکس ها و تابلو ها، ادغام بندی ای متقارن یا این که نا متقارن بر روی دیوار تولید نمائید و ظاهری امروزی و هندسی به دیوار ببخشید. هم چنین میتوانید آینه ای دارنده فرم های هندسی را بر روی یکی دیوار های بخش خوراک خوری نصب نمایید.

آباژور جدید
با به کار گیری از آینه ای خوشگل در کنار میز طعام خوری می‌توانید فضایی بسیار شیک و امروزی بسازید. استعمال از طرح های هندسی در یکی اسباب و اکسسوار های جان دار در تالار از گزاره، کوسن ها، فرش، برگه دیواری و یا این که بقیه شی ها، در تولید فضایی امروزی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.


چیدمان شیک برای دیوار هابرای ساخت دکوراسیونی شیک بر روی دیوار ها می‌توانید از نگارگری ها و تصاویر هنری تحت عنوان وسیله ای دکوراتیو استعمال فرمائید. میتوانید با به کار گیری از رنگ های به فعالیت برده گردیده در اثر ها هنری، هماهنگی ای قشنگ با بقیه رنگ های جان دار در دکورا سیون داخلی ساخت کرده و یا این که با تولید کنتراست در میان این رنگ ها، فضایی شیک و تاثیر گذار پباده سازی فرمایید. در صورتیکه از قابی دارنده کنتراست با رنگ تابلو استعمال نمائید به فضایی پویا و زنده دست پیدا خواهید کرد.
معمولا استعمال چیره از رنگ های خنثی مانند رنگ طوسی برای دیوار ها و کفپوش ها، فضایی سرد ساخت می‌نماید. در چنین فضایی برای ساخت مقداری گرما میتوانید از گل های طبیعی بر روی میز ها و یا این که از گیاهان دکوراتیوی که دارنده رنگ های گرم می‌باشند به کارگیری کرده و هماهنگی  و هارمونی در میان رنگ ها ساخت فرمائید. به کار گیری از آینه ای با قابی معمولی بر روی دیوار و قرار دادن آباژور و یا این که اکسسوار هایی با فرم های امروزی در مقابل آن، برای تولید فضایی امروزی راه‌حل قابل قبولی خواهد بود.


اکسسوار های دکوراتیو از محصول شیشهبرای ساخت هارمونی و هماهنگی خوشگل در میان رنگ ها و پباده سازی سالنی شیک و شل از اکسسوار های واضح و از مال شیشه به کارگیری نمائید. به کار گیری از اکسسوار های شیشه ای هارمونی زیبایی را با مبلمان و بقیه اسباب تولید خواهند کرد. از لوستر ها گرفته تا اکسسوار هایی که بر روی میز ها و کنسول ها قرار می‌گیرند می‌توانید از متاع شیشه به کار گیری نمایید.
استعمال از کالا شیشه و بافت های روشن در چینش داخلی، سبب ساز ساخت عمق در دور و اطراف گردیده و سبب میشود تا تالار از آن چه که است دلباز خیس چشم شود.  علاوه بر شیشه های واضح، با به کار گیری از شیشه های رنگی نیز می‌توانید میز های خویش را تزئین کرده و فضایی شیک و امروزی تولید نمائید.

  • lu str
  • ۰
  • ۰

 آباژور جدید


خرید لامپ خواب | خرید آباژور | راهنمای خرید لامپ خواب
خرید لامپ خواب و خرید آباژور مستلزم اطلاع از نکاتی در راهنمای خرید لامپ خواب میباشد. در‌این مقاله، خرید نوع های متفاوت لامپ خواب در اتاق خواب را باز نگری کرده ایم.

 

لامپ خواب رومیزی

خرید آباژور رومیزی
 

یکی‌از گونه های لامپ خواب هایی که در دنیای امروز به کارگیری کنندگان و طرف داران بسیار متعددی دارااست، لامپ خواب رومیزی میباشد. لامپ خواب های رومیزی بعد ها و اندازه های مختلفی داشته و در گونه های گوناگونی ایجاد می‌شوند. لامپ خواب رومیزی مزیت های متعددی دارااست. شما با خرید لامپ خواب رومیزی محصولی را خریداری نموده اید که فضای مقداری را اشغال می‌کند. همینطور گونه های مختلفی که برای این متاع ارائه شده‌است، قابلیت استعمال از آن را در هر جور دکوراسیونی می‌دهد. دسته های مربعی، گرد، استوانه ای و غیره از اشکال انواع لامپ خواب رومیزی می‌باشند. در دکان معماریان گونه های مختلفی از این کالا وجود داشته و شما میتوانید با دیدن آنها، متاع موردنیازتان را خریداری فرمائید.

لامپ خواب ایستاده

خرید لامپ خواب ایستاده
 

لامپ خواب ایستاده لامپ خیر و خوبی میباشد که مغایر لامپ خواب های رومیزی، دارنده مبنا های بلندی میباشند که به شما یاری مینماید از آن در مکان هایی مثل کنار تخت خواب استعمال کنید. برای خرید آباژور ایستاده به خاطر داشته باشید اندازه این لامپ خواب ها با متراژ فضای شما هم خوانی داشته باشد. لامپ خواب ایستاده میتواند نقش مهمی را در دکور اتاق شما ایفا کرده و فضای شمارا زیباتر نماید.

لامپ خواب فانتزی

راهنمای خرید لامپ خواب فانتزی
 

بعضی از اشخاص، پاره ای فانتزی پسند بوده و به جای لامپ خواب های معمولی که بیش تر جنبه کاربردی آنان مدنظر میباشد، از لامپ خواب فانتزی به کارگیری می نمایند. لامپ خواب فانتزی گونه دیگری از آباژور میباشد که حالتی تزیینی داشته و برای اشخاصی که شی ءها دکوراتیو را به شی ها کاربردی ترجیح می‌دهند یک گزینش عالی میباشد. لامپ خواب های فانتزی مورد ی بسیار خوب و قابل قبولی برای چیدمان داخلی خانه شما می‌باشند. لامپ های فانتزی علاوه بر نوروروشنایی اطراف، با طرح و گونه های خاصی که دارا هستند سبب ساز جذابیت بیش تر از پیش دکور شما می گردند. خرید لامپ خواب های فانتزی، مستلزم اطلاع از راهنمای خرید لامپ خواب های این مدلی میباشد. به حافظه داشته باشید برای داشتن شایسته ترین مال در این مورد، لامپ خوابی را خریداری فرمایید که با وسایل منزل شما ست بوده و بعدها قابل قبولی داشته باشد.

مسلما بخوانید: باز‌نگری و خرید شلف و لامپ دیواری امروزی 
 

لامپ‌ خواب شیشه ای

خرید آباژور شیشه ای
 

لامپ‌ خواب شیشه ای همان گونه که از اسمش پیدا میباشد لامپ خوابی میباشد که شیشه متریال اصلی تشکیل دهنده آن میباشد. با خرید لامپ‌ خواب شیشه ای مالک محصولی خواهید شد که جذابیت و درخشندگی بسیار متعددی داشته و نوروفروغ را به زیباترین صورت ممکن در اتاق شما رفلکس مینماید. در‌حالتی که بخواهیم یک نکته در راهنمای خرید لامپ‌ خواب شیشه ای به شما بگوییم، این میباشد که در حالتی‌که فرزند کوچک و کودک دارید، هیچ وقت از این کالا به کارگیری نکنید؛ چراکه ممکن میباشد با یک ضربه کوچک شکسته گردیده و مشکلاتی را برای شما و کودکتان تولید کند.

لامپ خواب چوبی

خرید لامپ خواب چوبی
 

لامپ خواب چوبی گونه دیگری از لامپ خواب میباشد که معمولا دستساز بوده و متریال اصلی تشکیل دهنده آن چوب میباشد. لامپ خواب چوبی موقعیت کلاسیک تری نسبت به جور های دیگر لامپ خواب دارااست. یک کدام از نکاتی که در راهنمای خرید لامپ خواب چوبی مستلزم توجه و اعتنا میباشد، محصول چوب تشکیل دهنده آن میباشد. ارزش و کیفیت آباژورهای چوبی به جور چوب و نازکی عمل صورت گرفته روی آن بستگی داراست. شما با خرید آباژور چوبی، زیبایی بیشتری را به منزل تان خواهید داد.

لامپ خواب پارچه‌ ای

راهنمای خرید لامپ خواب پارچه‌ ای

 

  • lu str
  • ۰
  • ۰

آباژور جدید
تعیین و خرید آباژور میتواند بسیار شادی بخش باشد. شاید بتوان اذعان کرد آباژور به عبارتی لوستر قابل جابجایی میباشد که اضافه جنبه دکوراتیو و دکوری دارااست ولی قادر است ابزار خیر و خوبی هم برای تامین نوروفروغ و نورپردازی باشد. آباژور ها ممکن میباشد برای روی میز کنار مبل و یا این که پاتختی اتاق خواب به کارگیری شوند، ولی در هر حالا هم محیط را قشنگ خیس می نمایند و هم نور و روشنایی دور و اطراف را بهبود می‌دهند.


خرید آباژور
اشکال آباژور
از دربین گونه های آباژور، مورد ها پایین را معرفی میکنیم:

آباژور رومیزی
آباژور ها روشنایی هایی هم کاربردی و هم دکوراتیو می‌باشند و تحت عنوان کامل کننده نوروروشنایی های همگانی به کار گیری می گردند. آباژور های رومیزی با خطوط عمودی بین خطوط افقی مبلمان و بقیه اجزای دکورا سیون، ابزاری دکوراتیو به اکانت می‌آیند. سفارش میشود دکورا سیون سطح میز به نظر سبک، رنگ و متاع با آباژور هماهنگ باشد تا فضایی دارای ربط و جالب تولید نماید.

آباژور ها اشکال گوناگونی دارا‌هستند: از گونه های کلاسیک با مبنا های چوبی و منبت کاری گردیده تا طرح های امروزی با اساس های فلزی. کلاهک آباژور ها هم گونه های متفاوتی دارا هستند از پاراگراف پارچه ای، کریستالی و کاغذی. این تنوع گونه آباژور ها منجر گردیده تا بتوان از آن‌ها در هر منزل یا این که فضای اداری و با هر سبک دکوراسیونی بهره مند شد. آباژور هایی که کلاهک چین دار و شالوده های مجسمه ای و سنگی دارا‌هستند، معمولا دارنده طرح کلاسیک می باشند و آباژور هایی با مبنا های تک رنگ و دقیق با کلاهک های بی آلایش هم اکثر وقت ها آباژور های امروزی خیس می‌باشند.
 

  • lu str
  • ۰
  • ۰

 آباژور جدید
آباژور؛ این لامپ کلاهدار و فانتزی مشتری اثبات میزهای چینش اتاق نشیمن و اتاق خواب می‌باشند. خیلی اشخاص در خرید و تعیین آباژور آلرژی نشان نمی دهند و آن را چندان مهم به اکانت نمی آورند، در حالی که آباژور نقش پررنگی در پباده سازی چینش خانه دارااست.

به کارگیری از آباژور در پباده سازی دکورا سیون خانه دو انگیزه را برآورده میکند؛ نخستین تامین نور برخی از نقاط خانه و دوم تحت عنوان یک شیء تزیینی. هر فضایی برای زیباتر شدن، مستلزم نورهایی میباشد که از اطراف آن به دیده می‌خورند. اگرچه این نورها نسبت به نور و روشنایی همگانی مو جود در محیط قدرتی کمتر دارا‌هستند، البته تاثیرگذارتر می باشند. این نورها به عبارتی نورهایی میباشند که به وسیله آباژورهای رومیزی و زمینی تامین می‌شوند. آباژورها همینطور تحت عنوان یک عنصر تزیینی مخصوص نقش موثری در چینش داخلی فضای نشیمن و اتاق خواب بازی می نمایند. پس با گزینش آباژور مطلوب می‌توانید فیس متمایزی به فضای داخلی خویش ببخشید.

آباژورهای رومیزی

امروزه آباژورها جایگزین لامپ های فتیله ای، گردسوز و فانوس های دیرین گردیده اند؛ با این تفاوت که در حین های پیشین، از این منابع نوردهی سنتی هم تحت عنوان فروغ و روشنایی همگانی و هم تحت عنوان نورهای جهت دار و کاربردی به کارگیری میشد، ولی امروزه و با وجود نعمت بزرگی زیرا برق، آباژورها نورهایی کاربردی و دکوراتیو و کامل کننده نورهای همگانی میباشند. آباژورهای رومیزی با خطوط عمودی خویش میان دریایی از خطوط افقی مبلمان جان دار در اطراف، ابزاری دکوراتیو محسوب میگردند. این آباژورها فضای سطح میز را نیز برای چیدمانی فوق العاده فراهم می‌سازند. برای این خواسته، تلاش نمائید دکوراسیون سطح میز از دید سبک، رنگ یا این که فرآورده با آباژور هماهنگی داشته باشد تا فضایی دارای ارتباط و دیدنی پدید آورد.

آباژورها گونه های و اقسام مختلفی دارا‌هستند؛ از گونه هایی با مبنا های چوبی و کنده کاری گردیده گرفته تا مبنا های فلزی و طرح های امروزی، کلاهک های آباژورها نیز گونه های مختلفی مانند پارچه ای، کریستالی و کاغذی دارا‌هستند. این تنوع دسته موجب می‌گردد که بتوان از آباژورها نسبتاً در هر منزل و با هر دسته دکوراسیونی بهره برد. آباژورهایی که دارنده کلاهک های چین دار و اساس های مجسمه ای و سنگی می باشند تحت عنوان آباژورهای طرح کلاسیک و آباژورهایی که دارنده مبنا ها تک رنگ و دقیق و متالیک با کلاهک های معمولی می باشند تحت عنوان آباژورهای امروزی شناخته میشوند. شما می‌توانید با دقت به دسته چیدمان خانه خویش آباژور مطلوب را گزینش فرمایید.

  • lu str
  • ۰
  • ۰

 آباژور جدید


آباژور در نورپردازی و پباده سازی چیدمان منزل نقش مهم و کلیدی داراست و به همین ادله نیز آیتم دقت واقع گردیده و در اشکال گوناگون میتوانید آن را به مانی فروغ پیشنهاد دهید. آباژور ها افزون بر آن که میتوانند در نورپردازی نیز مؤثر باشند در چینش و پباده سازی نورپردازی داخلی نیز تاثیر به سزایی دارا هستند. برای آن که بتوان از شایسته ترین و مطلوب ترین آباژور برای منزل استفاده کرد می بایست اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید. درین متن به باز‌نگری آباژور در نورپردازی و پباده سازی چیدمان می‌پردازیم.

سرفصل‌ها  بازشو 
نورپردازی و پباده سازی دکورا سیون
برخی از اشخاص فکر‌می‌کنند که نورپردازی و پباده سازی چینش هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند، ولی در واقعیت یک کدام از مهم‌ترین مواقعی که تاثیر متعددی در چیدمان و همینطور زیباتر به لحاظ وصال منزل دارااست، نورپردازی میباشد. شما با نورپردازی اصولی میتوانید گوشه و کنار را وسیع خیس، قشنگ خیس و تجملی خیس نشان دهید. برای این عمل بایستی دراین باره اطلاعاتی داشته باشید و می‌توانید با هزینه ی بسیار نادر به شایسته ترین صورت پباده سازی چیدمان و نورپردازی را انجام دهید.
تماس با ما
مشورت کردن مجانی در رابطه پباده سازی و تامین‌ کننده اشکال پروژه های نورپردازی و همچنین تعمیرات تخصصی ال ای دی - 09121004267 
سرویس ها بعداز فروش
گارانتی بی قید و شرط
۱۵ سال سوابق فعالیت
برای تماس کلیک فرمایید
 

  • lu str
  • ۰
  • ۰


راهنمای خرید آباژور متناسب با چینش خانه شما

 آباژور جدید

پیش از هر چیز در‌این قضیه ذوق شما مهم میباشد ولی در کنار آن بایستی دقت نمایید که متاع، رنگ و فرم آباژور را بایستی متناسب با محصول مبلمان و رنگ‌آمیزی آن تعیین نمایید. توجه فرمایید که در  هر کناره‌ای از اتاق نشیمن که شم ظلمات و یکنواختی دارید می توانید از یک آباژور مطلوب به کارگیری کرده و براین اساس فضای اتاق نشیمن را وسیع‌خیس نمائید .

 

آباژور سنتی یا این که امروزی
در صورتیکه که مبلمان منزل شما امروزی میباشد بهتر میباشد از آباژورهایی با سبک امروزی استعمال نمائید  و اگر که فضای منزل شما و دکورا سیون آن سنتی میباشد از آباژورهای مخروطی و پارچه‌ای به کار گیری فرمایید. شایسته ترین تعیین برای منزل‌های امروزی که پباده سازی مبلمان و اسباب و اثاث در آن به‌فیس امروزی انجام شده، این میباشد که از آباژورهای استوانه‌ای و بلند به کار گیری نمایید.

میتوانید با یاری یک تا 2 آباژور بلند به فضای نشیمن و ناهارخوری خویش جلوه ببخشید. البته در‌حالتی که که دکورا سیون سنتی دارید از آباژورهای رومیزی به کارگیری نمائید که برای تنظیم آن از چوب مصرف شده میباشد.

 

آباژور نهارخوری
برای تنظیم آباژور برای اتاق ناهارخوری پیش از هر چیز به محل قرار به دست آوردن لوستر اعتنا نمایید. در‌صورتی‌که  لوستر شما صحیح بالای میز ناهارخوری قرار میگیرد و فضای میز را پر‌نور می نماید، می توانید از یک تا ۲ آباژور ایستاده در زاویه‌های اتاق ناهارخوری استعمال نمایید تا زیبایی بیشتری بدین دور و اطراف ببخشید. البته در صورتیکه لوستر شما در بخش دیگری از اتاق قرار گرفته، بهتر میباشد از آباژورهای امروزی و  منحنی صورت به کارگیری نمائید تا نور و روشنایی آن صحیح در راس میز ناهارخوری متمرکز شود. بنابراین میتوانید میز ناهارخوری خویش را به صورت بهتری تزئین فرمایید و قابلیت و امکان پذیرایی بهتری از مهمانها‌تان داشته باشید.

 

 

آباژور اتاق بچه
برای گزینش آباژور برای اتاق بچه می بایست گذشته از هرچیز به ایمنی و تندرست آن تصور کنید. سراغ آباژورهایی بروید که کمتر در آن از شیشه یا این که فلز مستعمل میباشد. کارایی نمائید از آباژورهای چوبی و تلقی به کار گیری کرده و رنگ‌های خنده رو را برای کودک‌ها گزینش فرمایید. سیستم سیم‌کشی و  دسترسی به چراغ و اتصالات آباژور نیز می بایست به‌سیرتکامل‌ای باشد که طفل‌ها قابلیت و امکان دسترسی سهل به آن را نداشته باشند و هیچ خطری آن ها را تهدید نکند.

 برای اتاق خواب بهتر میباشد از آباژوری استعمال فرمایید که طول قابل قبولی داشته باشد. به‌این معنی  که در شرایطی‌که که روی تخت می‌نشینید یا این که روی آن استراحت می کنید، نوروفروغ آن به‌چهره بی واسطه به دیده شما نرسد و موجب جراحت وصال به چشمان‌تان و احیانا پرش خواب شما نشود. مورد مطلوب برای تعیین آباژور اتاق خواب آباژورهای رومیزی میباشد که روی پاتختی شما جای بگیرد. این آباژورها را متناسب با محیط و ترجیحا در رنگ‌های خیر‌چندان پر‌نور به رنگ‌های کرم، شکلاتی یا این که شیری گزینش نمائید.

 

طول آباژور
آباژوری را تعیین فرمائید که اندازه آن دو سوم طول اساس اش باشد این نسبت سبب می‌گردد که آباژور زیاد بلند یا این که زیاد کوتاه به لحاظ نرسد.

  

صورت فیزیکی آباژور
چنانچه میزی را که برای قرار دادن ذیل آباژور گزینش نموده اید گرد یا این که مستطیل صورت میباشد بهتر میباشد کلاهک آباژور نیز با میز شما همخوان و هماهنگ باشد. کلاً همت نمائید آباژوری بخرید که با رنگ و طرح و دسته میز شما همسان باشد.

 

آباژورهای گران‌قیمت و فانتزی چوبی و سنگی


 

عرض و قطر آباژور
زیرا آباژور یک فرآورده دکوری و فانتزی به حساب می‌آید در تولید و ساخت استاندارد خاصی نیست البته ضابطه نانوشته ای میباشد که می‌گوید بایستی قطر و اندازه کلاهک آباژور بزرگتر از مبنا آن باشد. این اختلاف اندازه قادر است یک تا چندین سانتی متر باشد.

جای گیری آباژور 
آباژور را برای اتاق خواب می‌خواهید یا این که اتاق نشیمن و پذیرایی فرق نمی کند بایستی به محل و مقام آباژور اعتنا داشته باشید که برای رفت و آمد شما ساخت مزاحمت نکند اساسا آباژور نباید از میزی که روی آن قرارمیگیرد بزرگتر باشد یا این که حاشیه های آن خارج بزند.

 

کاربرد آباژور

کاربری آباژور هم نکته بسیار مهمی میباشد در حالتی‌که آباژور در چینش شما تنها یک وسیله دکوری به حساب می‌آید می‌توانید از آباژورهایی با کلاهک های تیره به کار گیری نمائید که نوروفروغ یه خرده از آن‌ها به خارج پخش میگردد. البته در صورتی‌که از آباژور بعنوان نور و روشنایی میخواهید به کارگیری نمائید بایستی آباژورهایی را گزینش نمائید که کلاهک های رنگ پر‌نور دارا هستند و فروغ و روشنایی متعددی به خارج نشت می‌دهند.

 

 

آباژور کلاسیک یا این که امروزی
آباژورهایی که دارنده کلاهک های چین دار و مبنا های مجسمه ای و سنگی میباشند بعنوان آباژورهای طرح کلاسیک و آباژورهایی که دارنده مبنا های تک رنگ و دقیق و متالیک با کلاهک های بی آلایش میباشند بعنوان آباژورهای امروزی شناخته می گردند. شما می‌توانید با دقت به جور چیدمان خانه خویش آباژور مطلوب را گزینش فرمائید.

آباژورهای رومیزی

امروزه آباژورها جایگزین لامپ های فیتیله ای، گرد سوز، و فانوس های دیرین گردیده اند؛ با این تفاوت که در حین های قبلی، از این منابع نوردهی هم تحت عنوان نور و روشنایی همگانی و هم تحت عنوان نورهای جهت دار و کاربردی به کارگیری میشد، البته امروز و با وجود نعمت بزرگی زیرا برق، آباژورها نورهایی کاربردی و دکوراتیو و تکمیل کننده نورهای همگانی می‌باشند.
البته هنوز بخش اعظمی از آباژورها به حافظه پیشین از کوزه های سفالی، بطری های شیشه ای و ... ساخته می‌شوند. در واقع، می اقتدار بخش اعظمی از وسایل و اسباب گزینه عشق و علاقه را با نصب سرپیچ و سیم به آباژوری خوشگل تبدیل کرد.

در واقعیت، آباژورهای رومیزی با خطوط عمودی خویش دربین دریایی از خطوط افقی مبلمان جانور در دور و اطراف، ابزاری دکوراتیو محسوب میگردند. این آباژورها فضای سطح میز را نیز برای چیدمانی فوق العاده مهیا می‌سازند. برای این مراد، همت نمایید چینش سطح میز از لحاظ سبک، رنگ یا این که کالا با آباژور هماهنگی داشته باشد تا فضایی دارای ارتباط و دیدنی پدید آورد.

 

نکته :
با رنگ کردن سیم آباژورها به رنگ دیوار یا این که به عمل بردن سیم های بی رنگ، تاثیر دیداری آن‌ها را معدود نمایید.

 

 

مکان های مطلوب برای قرار دادن آباژورها

در شرایطی که چه آباژورها مانند برخی مبلمان ، فضایی زیاد را اشغال نمیکنند، البته نباید جای جای خالی جانور در دور و اطراف را بدین عنصر دکوراتیو اختصاص بخشید، چون تاثیر آن بر تماشاچی و همینطور کاربرد آن در نقاط متفاوت، متعدد میباشد.

در منازلی که در محل ورود به راهرو یا این که هالی کوچک گشوده می گردد، قرار دادن آباژور روی میز یا این که کنسولی مقابل در میتواند فضای برای خوشامدگویی مطلوب را آماده نماید.

قرار دریافت کردن آباژورها روی میزهایی که در دو طرف کاناپه و در فضای پذیرایی قرار دارا هستند، می‌تواند ضمن آماده آوردن مکانی برای مطالعه به تقویت اصل تعادل در دور و اطراف نیز یاری دهد.

وجود آباژور مقابل آینه روی دراور، به منعکس شدن فروغ و روشنایی و غلو دور و بر یاری میکند.

گهگاه علاوه بر تقسیم بندی اطراف برای چینش های گوناگون، ناگزیر هستیم که کاناپه را خیر کنار دیوار، بلکه میانه دور و اطراف در اختیار بگذاریم. در چنین مواردی، قرار دادن میزی هم طول یا این که یه خرده کوتاهتر از کاناپه، صحیح پشت آن می‌تواند مکانی مطلوب برای قرار دادن جفتی آباژور را ایجادکند. زیبایی، ارمغان چنین چیدمانی خواهد بود.

قرار دادن آباژور روی میزی کنار صندلی راحتی می‌تواند نور و روشنایی لازم را برای مطالعه تامین نماید.

معمولا شومینه در دور و اطراف امکان تاکیدی داراست. از این رو، قرار دادن آباژور یا این که چراغی قشنگ روی طاقچه شومینه به تقویت این نقطه در محیط یاری می‌نماید. اما، بهتر میباشد که از آباژور یا این که چراغی باریک برای این عمل استعمال شود.

به کار گیری از آباژور روی میز آب میوه ها، فضایی براق را با منعکس شدن فروغ از شیشه ها و کریستال ها به وجود می‌آورد.

  • lu str
  • ۰
  • ۰

 آباژور جدید

خرید لوستر ارزان و کیفیت بالالوستر ها دارنده طیف بها وسیعی می‌باشند از بها های مطلوب گرفته تا بها های خیلی بالا در بازار موجود هست. در بالا میزان دارایی ای را که میخواهید برای فراهم نمودن این وسیله تزئینی اختصاص دهید، انتخاب نمایید تا با ذهنی آسان نوع دلخواه تان را به طور کامل متناسب با میزان دارایی تعیین فرمایید. چنانچه میزان دارایی مشخص و معلوم نباشد گاه دیدن برخی جور های خیلی خوشگل شما‌را وسوسه می‌کند و هزینه بیشتری برای آن پرداخت می‌کنید که ممکن میباشد بعداز سپری شد مدتی پشیمان گردید.
در اصل در منزل های مدرن لوستر ها صرفا منابع تامین نوروروشنایی ما یحتاج نمی باشند. برای مثال آباژور های ایستاده و رومیزی و یا این که چراغ های هالوژن که در سقف به نحوی قشنگ قرار میگیرند هم در تامین نور و روشنایی سهم دارا هستند. نکته ای که دارای اهمیت میباشد این می‌باشد که بایستی واحد سنجش نور و روشنایی این منابع را در لحاظ داشته باشید و لوستر ها را متناسب با واحد سنجش نوری که احتیاج میباشد تنظیم نمایید. خاموش بودن برخی از چراغ های لوستر از زیبایی آن خواهد کاست پس بهتر میباشد از به عبارتی نخست مدلی با تعداد چراغ مطلوب و اندازه گزینش نمائید.

تارنما ساختمون با ارایه مطالب تخصصی در مسئله پباده سازی، تولید و تغییرات ساختمان ها یکی‌از مراجع موءثر در حوزه‌ ساختمان سازی میباشد. این مطالب با دریافت کردن مشورت از کارشناسان کارآزموده و مبنی بر متد های روز جهان تهیه و تنظیم شده‌است. برای تولید هر سیرتکامل تغییر و تحول در ساختمان خویش پیش از هر کاری به وب سایت ساختمون خصوصی بزنید به این دلیل‌که دراین جا مطالب متناسب با سلایق متفاوت اشخاص ارایه شده‌است. همینطور با مراجعه به وب سایت ساختمون می‌توانید از تولیدها آن مثل گونه های پرده ها (پرده زبرا، پرده کرکره، شید رول و ...)، کفپوش های متعدد، سقف های کاذب، دیوایدر بندی های گوناگون، شومینه های خوشگل، پنجره های دوجداره (پنجره یو پی وی سی)، ساندویچ پانل ها و موردها دیگر نیز دیدن فرمائید.

  • lu str
  • ۰
  • ۰

آباژور جدید
خودتان بسازید: همگی ما دوست داریم که از وسایل تزیینی قشنگ در چینش داخلی خانه مان به کار گیری کنیم. این مسئله هنگامی قادر است شادی بخش خیس باشد که‌این وسایل دکوری را خودمان ساخته باشید. هنرهای دستی قادر است فضای داخلی منزل شما‌را جالب خیس و خوشگل خیس نماید. چیدانه درین مقاله برایتان طریق ایجاد یکسری وسیله کوچک را ارائه می‌دهد تا بتوانید به امداد آن ها فضای منزل خویش را تغییر تحول دهید.

1. ایجاد آینه تزئینی
چیدمانآینه های کوچک کنار هم می‌تواند دیوار خانه شما‌را خوشگل خیس نماید. از آینه های کوچک جیبی به کارگیری نمائید. آن ها را بانظم و چیدمانی مختص در کنار هم قرار داده و به دیوار متصل نمائید. تنها کافی میباشد که کاغذ ای مطلوب را برای چسباندن این آینه ها بیابید.

مقاله پیشنهادی: چه‌طور یک آینه ارزان و قشنگ بسازید

2. ایجاد میز تحریر کودک ها با درب های کهن
درب یک بوفه دیرین میتواند یک میز عمل کوچک قشنگ باشد تا خردسالان شما بتوانند از آن به کارگیری نمایند. رنگی بشاش را گزینش نمائید و 4 اساس به آن متصل فرمائید.

مقاله چیشنهادی: ایجاد وسایل تزئینی قشنگ با مجله های کهن

3. با چنگال اساس ای برای کادر عکس ها بسازید
به یاری دم باریک چنگال ها را تبدیل به اساس کادر عکس فرمائید. توجه فرمایید که‌این عمل را به شکلی انجام دهید که متقارن و ایستا باشد.

مقاله پیشنهادی: خلق کننده ترین وسایل تزیینی صرفا با یک سی دی

4. ایجاد آباژوری خلاقانه
ساختن آباژور به صورت ها و اشکال متعدد کاری پربیننده میباشد. آباژوری که در تصویر بالا میبینید قادر است به یاری رول های کاغذی، لوله های پلاستکی و یا این که هر چیز دیگری که در دسترس شماست ساخته شود. هنر شما درین خواهد بود که آنان را با صورت و ظاهری کنار هم بچینید که خیر فقط قشنگ، بلکه سفت باشد.

مقاله پیشنهادی: تولید آباژور با اساس ای از چوب در خانه

5. با بطری های خالی آباژور های تزیینی بسازید
روئت کرد خویش را نسبت به سطل ها و بطری های خالی عوض فرمایید. آنان به دور ریختنی نیستند. خوب که به آن‌ها نگاه فرمایید می‌بینید که با یک روکش خوشگل میتوانند آباژور تزئینی زیبایی باشند.

مقاله پیشنهادی: با بطری های به دور ریختنی گلدانی خوشگل بسازید

6. رنگ آمیزی سنگ های باغچه
به فضای خارج منزل هم دقت فرمائید. با رنگ آمیزی سنگ ها و قرار دادن آن‌ها در باغچه رنگ و رویی جدید به آن ببخشد. این سنگ های رنگی را می‌توانید در گلدان های کوچک هم قرار دهید.

7. تولید پادری کاموایی
با تعقیب کردن فرایند تصویر بالا کوله های کاموایی رنگی بسازید. آنان‌را به هم متصل فرمایید و از آن تحت عنوان پادری استعمال فرمایید. چیدانه پیش از این تولید قشنگ ترین فرش ها امروزی تنهابا کاموا را یادگرفتن داده میباشد.

8. کادر عکسی قشنگ با مدادرنگی های کوچک
خودکار رنگی ها بعد از استعمال زیاد و تراشیدن همیشه به سایزی می رسند که قابلیت به کار گیری از آن‌ها و نگهداشتن آن ها در چنگ نیست. هر توشه که یکی‌از آن‌ها بدین اندازه رسید بهتر میباشد که آن‌ها‌را بدور نیندازید و چشم به راه باشید تا بتوانید از دکورا سیون رنگ های گوناگون آن در کنار هم استعمال ای اثرگذار نمایید. با چسباندن آن ها روی سطح یک کادر عکس از نمای رنگارنگ آن لذت ببرید.

9. گلدان های سیمانی به صورت دست آدم
دستکش های پلاستیکی را با ملات ماسه سیمان لبریز نمایید. به آن حالتی مشابه به دست بشر بدهید و اذن دهید تا کم آب شود. بعداز آن با غیروابسته کردن دستکش میتوانید گلدانی مشابه به دست آدم داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: کلیپ: تولید گلدان کاغذی

10. تولید میز تحریری دیدنی با تخت خواب طفل
تخت خواب کودکی فرزندتان را تبدیل به میزی جالب برای روزگار نوجوانی اش بکنید. تنها کافی میباشد که یک کدام از دیوارهای حفظ کننده آن را جداگانه کرده و کف آن را رنگ فرمایید. حال میزی دارید که از خط مش آن می‌توانید تحت عنوان تخته سیاه نیز به کار گیری نمایید. تو خونه تخته سیاه هم لازم میشه!

11. صندلی ای به صورت ساعت شنی بسازید
با امداد تعدادی تخته چوب و دو بطری خالی ساعت شنی بسازید که صندلی اختصاصی طفل دلبندتان نیز باشد. توجه و نازکی دست اندرکاران مهم برای انجام این عمل می باشند.
 

  • lu str