مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰

آباژور جدید
خودتان بسازید: همگی ما دوست داریم که از وسایل تزیینی قشنگ در چینش داخلی خانه مان به کار گیری کنیم. این مسئله هنگامی قادر است شادی بخش خیس باشد که‌این وسایل دکوری را خودمان ساخته باشید. هنرهای دستی قادر است فضای داخلی منزل شما‌را جالب خیس و خوشگل خیس نماید. چیدانه درین مقاله برایتان طریق ایجاد یکسری وسیله کوچک را ارائه می‌دهد تا بتوانید به امداد آن ها فضای منزل خویش را تغییر تحول دهید.

1. ایجاد آینه تزئینی
چیدمانآینه های کوچک کنار هم می‌تواند دیوار خانه شما‌را خوشگل خیس نماید. از آینه های کوچک جیبی به کارگیری نمائید. آن ها را بانظم و چیدمانی مختص در کنار هم قرار داده و به دیوار متصل نمائید. تنها کافی میباشد که کاغذ ای مطلوب را برای چسباندن این آینه ها بیابید.

مقاله پیشنهادی: چه‌طور یک آینه ارزان و قشنگ بسازید

2. ایجاد میز تحریر کودک ها با درب های کهن
درب یک بوفه دیرین میتواند یک میز عمل کوچک قشنگ باشد تا خردسالان شما بتوانند از آن به کارگیری نمایند. رنگی بشاش را گزینش نمائید و 4 اساس به آن متصل فرمائید.

مقاله چیشنهادی: ایجاد وسایل تزئینی قشنگ با مجله های کهن

3. با چنگال اساس ای برای کادر عکس ها بسازید
به یاری دم باریک چنگال ها را تبدیل به اساس کادر عکس فرمائید. توجه فرمایید که‌این عمل را به شکلی انجام دهید که متقارن و ایستا باشد.

مقاله پیشنهادی: خلق کننده ترین وسایل تزیینی صرفا با یک سی دی

4. ایجاد آباژوری خلاقانه
ساختن آباژور به صورت ها و اشکال متعدد کاری پربیننده میباشد. آباژوری که در تصویر بالا میبینید قادر است به یاری رول های کاغذی، لوله های پلاستکی و یا این که هر چیز دیگری که در دسترس شماست ساخته شود. هنر شما درین خواهد بود که آنان را با صورت و ظاهری کنار هم بچینید که خیر فقط قشنگ، بلکه سفت باشد.

مقاله پیشنهادی: تولید آباژور با اساس ای از چوب در خانه

5. با بطری های خالی آباژور های تزیینی بسازید
روئت کرد خویش را نسبت به سطل ها و بطری های خالی عوض فرمایید. آنان به دور ریختنی نیستند. خوب که به آن‌ها نگاه فرمایید می‌بینید که با یک روکش خوشگل میتوانند آباژور تزئینی زیبایی باشند.

مقاله پیشنهادی: با بطری های به دور ریختنی گلدانی خوشگل بسازید

6. رنگ آمیزی سنگ های باغچه
به فضای خارج منزل هم دقت فرمائید. با رنگ آمیزی سنگ ها و قرار دادن آن‌ها در باغچه رنگ و رویی جدید به آن ببخشد. این سنگ های رنگی را می‌توانید در گلدان های کوچک هم قرار دهید.

7. تولید پادری کاموایی
با تعقیب کردن فرایند تصویر بالا کوله های کاموایی رنگی بسازید. آنان‌را به هم متصل فرمایید و از آن تحت عنوان پادری استعمال فرمایید. چیدانه پیش از این تولید قشنگ ترین فرش ها امروزی تنهابا کاموا را یادگرفتن داده میباشد.

8. کادر عکسی قشنگ با مدادرنگی های کوچک
خودکار رنگی ها بعد از استعمال زیاد و تراشیدن همیشه به سایزی می رسند که قابلیت به کار گیری از آن‌ها و نگهداشتن آن ها در چنگ نیست. هر توشه که یکی‌از آن‌ها بدین اندازه رسید بهتر میباشد که آن‌ها‌را بدور نیندازید و چشم به راه باشید تا بتوانید از دکورا سیون رنگ های گوناگون آن در کنار هم استعمال ای اثرگذار نمایید. با چسباندن آن ها روی سطح یک کادر عکس از نمای رنگارنگ آن لذت ببرید.

9. گلدان های سیمانی به صورت دست آدم
دستکش های پلاستیکی را با ملات ماسه سیمان لبریز نمایید. به آن حالتی مشابه به دست بشر بدهید و اذن دهید تا کم آب شود. بعداز آن با غیروابسته کردن دستکش میتوانید گلدانی مشابه به دست آدم داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: کلیپ: تولید گلدان کاغذی

10. تولید میز تحریری دیدنی با تخت خواب طفل
تخت خواب کودکی فرزندتان را تبدیل به میزی جالب برای روزگار نوجوانی اش بکنید. تنها کافی میباشد که یک کدام از دیوارهای حفظ کننده آن را جداگانه کرده و کف آن را رنگ فرمایید. حال میزی دارید که از خط مش آن می‌توانید تحت عنوان تخته سیاه نیز به کار گیری نمایید. تو خونه تخته سیاه هم لازم میشه!

11. صندلی ای به صورت ساعت شنی بسازید
با امداد تعدادی تخته چوب و دو بطری خالی ساعت شنی بسازید که صندلی اختصاصی طفل دلبندتان نیز باشد. توجه و نازکی دست اندرکاران مهم برای انجام این عمل می باشند.
 

  • ۹۹/۰۲/۰۳
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی