مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰

آباژور جدید
تعیین و خرید آباژور میتواند بسیار شادی بخش باشد. شاید بتوان اذعان کرد آباژور به عبارتی لوستر قابل جابجایی میباشد که اضافه جنبه دکوراتیو و دکوری دارااست ولی قادر است ابزار خیر و خوبی هم برای تامین نوروفروغ و نورپردازی باشد. آباژور ها ممکن میباشد برای روی میز کنار مبل و یا این که پاتختی اتاق خواب به کارگیری شوند، ولی در هر حالا هم محیط را قشنگ خیس می نمایند و هم نور و روشنایی دور و اطراف را بهبود می‌دهند.


خرید آباژور
اشکال آباژور
از دربین گونه های آباژور، مورد ها پایین را معرفی میکنیم:

آباژور رومیزی
آباژور ها روشنایی هایی هم کاربردی و هم دکوراتیو می‌باشند و تحت عنوان کامل کننده نوروروشنایی های همگانی به کار گیری می گردند. آباژور های رومیزی با خطوط عمودی بین خطوط افقی مبلمان و بقیه اجزای دکورا سیون، ابزاری دکوراتیو به اکانت می‌آیند. سفارش میشود دکورا سیون سطح میز به نظر سبک، رنگ و متاع با آباژور هماهنگ باشد تا فضایی دارای ربط و جالب تولید نماید.

آباژور ها اشکال گوناگونی دارا‌هستند: از گونه های کلاسیک با مبنا های چوبی و منبت کاری گردیده تا طرح های امروزی با اساس های فلزی. کلاهک آباژور ها هم گونه های متفاوتی دارا هستند از پاراگراف پارچه ای، کریستالی و کاغذی. این تنوع گونه آباژور ها منجر گردیده تا بتوان از آن‌ها در هر منزل یا این که فضای اداری و با هر سبک دکوراسیونی بهره مند شد. آباژور هایی که کلاهک چین دار و شالوده های مجسمه ای و سنگی دارا‌هستند، معمولا دارنده طرح کلاسیک می باشند و آباژور هایی با مبنا های تک رنگ و دقیق با کلاهک های بی آلایش هم اکثر وقت ها آباژور های امروزی خیس می‌باشند.
 

  • ۹۹/۰۲/۰۹
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی