مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰

فرم های هندسیدر حالتی‌که در‌پی منزل ای با سبک امروزی می باشید می‌توانید از فرم ها و طرح های هندسی به کارگیری نمائید. برای کسانی که می‌خواهند از اکسسوار های امروزی در چینش تالار استعمال نمایند، لوستر هایی با طرح های هندسی تعیین قابل قبولی خواهند بود. در به عمل بردن اکسسوار های دکوراتیو می‌توانید با به کارگیری از فریم عکس ها و تابلو ها، ادغام بندی ای متقارن یا این که نا متقارن بر روی دیوار تولید نمائید و ظاهری امروزی و هندسی به دیوار ببخشید. هم چنین میتوانید آینه ای دارنده فرم های هندسی را بر روی یکی دیوار های بخش خوراک خوری نصب نمایید.

آباژور جدید
با به کار گیری از آینه ای خوشگل در کنار میز طعام خوری می‌توانید فضایی بسیار شیک و امروزی بسازید. استعمال از طرح های هندسی در یکی اسباب و اکسسوار های جان دار در تالار از گزاره، کوسن ها، فرش، برگه دیواری و یا این که بقیه شی ها، در تولید فضایی امروزی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.


چیدمان شیک برای دیوار هابرای ساخت دکوراسیونی شیک بر روی دیوار ها می‌توانید از نگارگری ها و تصاویر هنری تحت عنوان وسیله ای دکوراتیو استعمال فرمائید. میتوانید با به کار گیری از رنگ های به فعالیت برده گردیده در اثر ها هنری، هماهنگی ای قشنگ با بقیه رنگ های جان دار در دکورا سیون داخلی ساخت کرده و یا این که با تولید کنتراست در میان این رنگ ها، فضایی شیک و تاثیر گذار پباده سازی فرمایید. در صورتیکه از قابی دارنده کنتراست با رنگ تابلو استعمال نمائید به فضایی پویا و زنده دست پیدا خواهید کرد.
معمولا استعمال چیره از رنگ های خنثی مانند رنگ طوسی برای دیوار ها و کفپوش ها، فضایی سرد ساخت می‌نماید. در چنین فضایی برای ساخت مقداری گرما میتوانید از گل های طبیعی بر روی میز ها و یا این که از گیاهان دکوراتیوی که دارنده رنگ های گرم می‌باشند به کارگیری کرده و هماهنگی  و هارمونی در میان رنگ ها ساخت فرمائید. به کار گیری از آینه ای با قابی معمولی بر روی دیوار و قرار دادن آباژور و یا این که اکسسوار هایی با فرم های امروزی در مقابل آن، برای تولید فضایی امروزی راه‌حل قابل قبولی خواهد بود.


اکسسوار های دکوراتیو از محصول شیشهبرای ساخت هارمونی و هماهنگی خوشگل در میان رنگ ها و پباده سازی سالنی شیک و شل از اکسسوار های واضح و از مال شیشه به کارگیری نمائید. به کار گیری از اکسسوار های شیشه ای هارمونی زیبایی را با مبلمان و بقیه اسباب تولید خواهند کرد. از لوستر ها گرفته تا اکسسوار هایی که بر روی میز ها و کنسول ها قرار می‌گیرند می‌توانید از متاع شیشه به کار گیری نمایید.
استعمال از کالا شیشه و بافت های روشن در چینش داخلی، سبب ساز ساخت عمق در دور و اطراف گردیده و سبب میشود تا تالار از آن چه که است دلباز خیس چشم شود.  علاوه بر شیشه های واضح، با به کار گیری از شیشه های رنگی نیز می‌توانید میز های خویش را تزئین کرده و فضایی شیک و امروزی تولید نمائید.

  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی