مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰

آباژور جدید

فروغ خانه با به کار گیری از اشکال نوع آباژور
داشتن شایسته ترین گزینش آباژور در چیدمان اتاق، موجب بهتر چشم‌ شدن جزئییات دور و بر می شود. استعمال از یک منشا فروغ و روشنایی اصلی، مانند لوستر منجر می شود دقت به جزئیاتی که در دکورا سیون خانه موجود هست پاک شود. فضاهایی را برای قرار دادن آباژور در حیث بگیرید که رغبت دارید جزئییات بیشتری از دکورا سیون خانه شما‌را نشان دهند. برای اینکه متوجه گردید در کدام فضاها میتوانید از نور و روشنایی بیشتری به کارگیری نمائید، سوال ها پایین را از خویش بپرسید؟

سبک دکورا سیون خانه شما چه می باشد؟
چنانچه از وسایل امروزی در چینش خانه خویش استعمال میکنید، ترجیحا نوع آباژور را نیز متناسب با این سبک تعیین فرمائید. در صورتی در گزینش چینش خانه از رنگ‌های تیره به کارگیری کرده‌اید، به فروغ و روشنایی بیشتری برای گوشه و کنار احتیاج پیدا خواهید کرد. پس بهتر میباشد از آباژورهایی با رنگ پر‌نور به کارگیری فرمائید. به مخلوط نوری که آباژور می‌تاباند اعتنا نمایید. در‌حالتی که از شیدهای رنگی روی آباژور به کار گیری میکنید، رنگ‌هایی را تعیین نمایید که بر ترازو فروغ و روشنایی آیتم نیازتان تاثیر منفی نگذارد.

چه ترازو نور و روشنایی در چیدمان خانه احتیاج دارید؟
به مبداء‌های نور و روشنایی طبیعی توجه داشته باشید. نور و روشنایی طبیعی که از پنجره‌ها میتابد زیبایی یگانه خویش را داراست، البته ایراد اینجا میباشد که نوروفروغ طبیعی فقط یگانه روز میباشد. تعداد آباژورها به واحد سنجش نوری که به طور طبیعی چینش خانه شما‌را پر‌نور می کند بستگی داراست. در صورتی می خواهید بخشی از منزل را پر‌نور‌خیس نگه‌دارید یا این که اعتنا را به وسایلی که در آن محدوده قرار داده‌اید جلب فرمایید، آباژور را در آن بخش قرار دهید. چنانچه وسایلی بر روی زمین قرار داده‌ا‌ید از آباژورهایی به کارگیری نمایید که روشنایی را به سمت زیر هدایت می‌نمایند. برای پر‌نور چشم شدن بخشی از دیوار و دکوراسیونی که روی دیوار خانه استعمال کرده‌اید، از آباژورهایی به کار گیری نمائید که فروغ را به سمت دیوار و افزایشی هدایت نمایند.

درهای محل ورود کجا قرار دارا هستند؟
همت نمایید آباژورها و منشا‌های فروغ را در حدود در قرار دهید. هنگام ورود به اتاق، نیاز دارید که شل‌ترین دسترسی را به کلید‌های برق داشته باشید. برای آباژورهای رومیزی و ایستاده نیز فضایی در لحاظ بگیرید که بتوانید روشنایی آنها‌را به راحتی تهیه نمائید. میتوانید از بست‌های متنوعی که در بازار موجود هست برای نهفته کردن کلیدها به کارگیری فرمائید. ولی همچنان به ادغام این بست‌ها با چیدمان خانه‌تان اعتنا داشته باشید.

 

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی