مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰

 آباژور جدید
آباژور؛ این لامپ کلاهدار و فانتزی مشتری اثبات میزهای چینش اتاق نشیمن و اتاق خواب می‌باشند. خیلی اشخاص در خرید و تعیین آباژور آلرژی نشان نمی دهند و آن را چندان مهم به اکانت نمی آورند، در حالی که آباژور نقش پررنگی در پباده سازی چینش خانه دارااست.

به کارگیری از آباژور در پباده سازی دکورا سیون خانه دو انگیزه را برآورده میکند؛ نخستین تامین نور برخی از نقاط خانه و دوم تحت عنوان یک شیء تزیینی. هر فضایی برای زیباتر شدن، مستلزم نورهایی میباشد که از اطراف آن به دیده می‌خورند. اگرچه این نورها نسبت به نور و روشنایی همگانی مو جود در محیط قدرتی کمتر دارا‌هستند، البته تاثیرگذارتر می باشند. این نورها به عبارتی نورهایی میباشند که به وسیله آباژورهای رومیزی و زمینی تامین می‌شوند. آباژورها همینطور تحت عنوان یک عنصر تزیینی مخصوص نقش موثری در چینش داخلی فضای نشیمن و اتاق خواب بازی می نمایند. پس با گزینش آباژور مطلوب می‌توانید فیس متمایزی به فضای داخلی خویش ببخشید.

آباژورهای رومیزی

امروزه آباژورها جایگزین لامپ های فتیله ای، گردسوز و فانوس های دیرین گردیده اند؛ با این تفاوت که در حین های پیشین، از این منابع نوردهی سنتی هم تحت عنوان فروغ و روشنایی همگانی و هم تحت عنوان نورهای جهت دار و کاربردی به کارگیری میشد، ولی امروزه و با وجود نعمت بزرگی زیرا برق، آباژورها نورهایی کاربردی و دکوراتیو و کامل کننده نورهای همگانی میباشند. آباژورهای رومیزی با خطوط عمودی خویش میان دریایی از خطوط افقی مبلمان جان دار در اطراف، ابزاری دکوراتیو محسوب میگردند. این آباژورها فضای سطح میز را نیز برای چیدمانی فوق العاده فراهم می‌سازند. برای این خواسته، تلاش نمائید دکوراسیون سطح میز از دید سبک، رنگ یا این که فرآورده با آباژور هماهنگی داشته باشد تا فضایی دارای ارتباط و دیدنی پدید آورد.

آباژورها گونه های و اقسام مختلفی دارا‌هستند؛ از گونه هایی با مبنا های چوبی و کنده کاری گردیده گرفته تا مبنا های فلزی و طرح های امروزی، کلاهک های آباژورها نیز گونه های مختلفی مانند پارچه ای، کریستالی و کاغذی دارا‌هستند. این تنوع دسته موجب می‌گردد که بتوان از آباژورها نسبتاً در هر منزل و با هر دسته دکوراسیونی بهره برد. آباژورهایی که دارنده کلاهک های چین دار و اساس های مجسمه ای و سنگی می باشند تحت عنوان آباژورهای طرح کلاسیک و آباژورهایی که دارنده مبنا ها تک رنگ و دقیق و متالیک با کلاهک های معمولی می باشند تحت عنوان آباژورهای امروزی شناخته میشوند. شما می‌توانید با دقت به دسته چیدمان خانه خویش آباژور مطلوب را گزینش فرمایید.

  • ۹۹/۰۲/۰۸
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی