مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰

آباژور جدید
آیا تا به درحال حاضر به یک اتاق نشیمن برخورده اید که شم غیر مطلوب و غم را به شما منتقل نماید؟ احتمالا این اتاق بایستی بدون‌نور و بی شم و حالا و معدود انرژی بوده باشد. در چنین مواردی بعضا برای بهبود موقعیت این اتاق ممکن میباشد به تفکر تغییر‌و تحول رنگ اتاق یا این که بده بستان مبلمان یا این که ارتقا فروغ و روشنایی محل ورود به اتاق باشند، البته یک روش‌ حل بی آلایش‌خیس موجود است که ممکن میباشد سریع به ذهن خطور نکند و آن هم استعمال از گونه های آباژورهاست. بخش اعظمی از مردم تأثیر معیار و گونه فروغ و روشنایی بر فضای اتاق و منزل را نمی‌دانند. تغییر و تحول نورپردازی یک کدام از بی آلایش‌ترین راهها برای بروزرسانی ظواهر و دسته حسی میباشد که منزل‌تان القا مینماید. لطفا برای شناخت اضافه با بهبود فروغ چینش منزل با آباژورهای رومیزی و زمینی موردها پایین را دنبال فرمائید:

آباژوری را گزینش فرمایید که کامل کننده سبک چینش منزل شما باشد. اینکه دسته پباده سازی و سبک منزل شما سنتی یا این که کلاسیک یا این که امروزی و یا این که مینیمال باشد در تعیین صورت و طرح آباژور اساسی میباشد. 

چینش آباژور ایستاده و رومیزی در چینش داخلی 
دکوراسیون آباژور ایستاده و رومیزی در دکورا سیون داخلی

لازم میباشد اندازه آباژور متناسب با فضای قرارگیری آن گزینش شود. آباژورهای رومیزی به گونه های و اندازه‌های متفاوت وجود دارا‌هستند. بدین ترتیب محدودیت تعیین نخواهید داشت. بدون شک یک آباژور کوچک و دقیق روی یک کنسول پهناور به جهت عدم رعایت تناسبات و اندازه‌ها، زیبایی و هماهنگی نخواهد داشت. درباره با آباژورهای زمینی برای حداکثر ترازو راحتی دیده هنگام نشستن کنار آن، اطمینان نتایج نمایید که حاشیه زیر کلاهک آباژور در راستای چشمان شما باشد. 

دکورا سیون آباژور ایستاده و رومیزی در چیدمان داخلی 
دکوراسیون آباژور ایستاده و رومیزی در چیدمان داخلی

از دعوا صورت و ظواهر آباژور که بگذریم، به نقطه قرارگیری آباژور در چینش منزل می‌رسیم. آباژورهای رومیزی بخش اعظمی برای میزهای اتاق خواب و نشیمن و راهرو و همینطور اتاق فعالیت وجود دارا‌هستند که معیار راحتی در تأمین نور و روشنایی و در عین اکنون زیباسازی گوشه و کنار را تضمین مینمایند. فکر کنید وجود یک آباژور زمینی کنار یک مبل در کناره‌ای از اتاق خواب را، یا این که یک آباژور رومیزی روی یک کنسول در انتهای اتاق نشیمن چه فضای دلنشین و راحتی را اخلاق و رفتار خواهد نمود. 

بهتر میباشد آباژوری را تعیین نمایید که تنها جنبه تزیینی و تزیینی نداشته باشد بلکه نوروفروغ رضایتبخش و قابل قبولی را نیز ایجاد نماید. 

  • ۹۹/۰۱/۲۴
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی