مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

مرجع رسمی مقالات عطر روشنایی

اشنایی با مقالات نوری

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید آباژور

آباژور جدید
کلیه ی اشخاص پیرو یک چینش شیک و امروزی برای منزل ی خویش میباشند برای اینکه دکورا سیون منزل ی شما امروزی و خوشگل باشد بایستی از وسایل های دکوری که هم برای شیک و قشنگ کردن منزل به کار گیری می شوند و هم کاربرد متعددی نیز در منزل دارا هستند به کار گیری فرمائید.آباژور جزو شایسته ترین وسایل در دکورا سیون منزل میباشد که هم از ظواهر زیبای آن  برای شیک و خوشگل کردن منزل و هم از کاربرد آن میتوان بهره برد. معمولا بیش تر اشخاص آباژور را در چیدمان اتاق خواب کنار تخت خواب قرار می دهند که هم تحت عنوان یک شب خواب خوب و هم تحت عنوان شایسته ترین وسایل دکوری در منزل استعمال می شود.ممکن میباشد در نگاه نخستین تصور کنید آباژور ها ابدا تاثیر چندانی در زیبایی منزل ندارند البته زمانی آن را در منزل قرار دهید متوجه خواهید شد تاثیر متعددی در زیبایی آن داراست و سبب ارتقا جذابیت چینش منزل می‌گردد. آباژور ها در گونه های طرح و رنگ ها تشکیل شده اند او‌لین شرط زیبایی منزل هماهنگ بودن تمامی ی وسایل های باطن آن میباشد پس در شرایطی‌که می خواهید چیدمان منزل ی شما با استعمال از آباژور زیباتر باشد آن را با بقیه وسایل ها در منزل هماهنگ و ست گزینش نمائید.در‌حالتی که قصد به کارگیری از آن در اتاق خواب دارید به فروغ و رنگ آن اضافه اعتنا نمایید حتمی آن را با اعتنا به دور و اطراف منزل و رنگ تخت خواب خویش تعیین فرمایید. چون هماهنگ نبودن آباژور ها با چینش منزل تاثیر منفی در زیبایی آن دارااست.
راهنمای خرید آباژور:
همان گونه که در صدر گفتیم او‌لین نکته ای که در خرید آباژور بایستی اعتنا فرمایید رنگ و طرح آن میباشد درصورتی که قصد استعمال از آن در اتاق پذیرایی دارید حتمی با مبلمان منزل ست فرمائید درصورتی که می‌خواهید آباژور را در اتاق خواب قرار دهید حتمی آن را با تخت خواب و نوروروشنایی آن را آبی رنگ تعیین فرمائید رنگ آبی‌رنگ تسکین دهنده میباشد و در شب نیز به شما محیطی آهسته صحیح می نماید تا به خیر و خوبی استراحت فرمایید.  مکانی که قصد دارید آباژور را قرار دهید نیز تاثیر متعددی در شیک بودن منزل و زیباتر چشم شدن آباژور دارااست چنانچه قصد خرید آن برای اتاق خواب دارید حتمی کارایی فرمائید کنار تخت قرار دهید. در هر کجای منزل که حس ظلمات دارید می‌توانید از آباژور به کار گیری نمایید. با این فعالیت فضای اتاق نشیمن را می‌توانید بزرگتر فرمایید. دومی نکته:آباژور در اتاق پذیرایی می بایست طوری باشد که هم تزیینی باشد و هم نوروروشنایی کافی داشته باشد تا در رخ لازم به شما یاری دهد آباژور ها می بایست تقارن زمانی که خاموش می باشند و همزمان نوروفروغ ظواهر زیبایی داشته باشند.دور و اطراف منزل تاثیر متعددی در زیبایی آباژور ها دارااست پس حتمی در هنگام خرید آباژور دور و اطراف منزل را نیز در لحاظ بگیرید. در‌صورتی‌که سبک چینش منزل ی شما سنتی میباشد از مدلهای سنتی و پارچه ای آباژور ها به کار گیری نمائید ولی
در صورتی چینش کلاسیک و امروزی دارید از مدلهای کلاسیک و تازه آن ها به کارگیری فرمایید تا زیبایی بیشتری داشته باشد. در‌این پست از وبسایت اتاق شایسته ترین مدلهای آباژور را قرار داده ایم می توانید با دقت به نیاز و ذوق ی خویش گزینش و خرید فرمایید.
(وب سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی در رابطه کیفیت کالاهای تحت ندارد و تنها جهت راحتی در گزینش بازدیدکنندگان این پست را تنظیم نموده است).

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • lu str

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی